Utmaning - Mörk & Ljus sida

2013



Nu är det alltså dags för den näst sista röstningen! Sen är det bara två kvar - finalisterna, spännande eller hur? Här är i alla fall bidragen!
 
1.Sophia de Beaufort av SimsDeluxe
Motivering: Jag försöker förmedla att vi gränsen mellan den mörka och ljusa sidan som vi alla har inte är tydlig utan kan vara lite luddig och att de båda sidorna behöver varandra. Vi behöver den svarta för att kunna känna av den ljusa och tvärt om. Djupt och flummigt men jag ville göra en "tydlig" bild med tydligt budskap och detta är resultatet. 
 
2.Maya av Othersims
Motivering: Som vanligt vill jag ju ge en mystik över mina bilder! Jag valde därför att framföra mörka och ljusa sidan i någon form av "Photoshoot". De mörka i bilderna representerar självklart den mörka sidan och den ljusa den ljusa sidan! Mörka sidan är mer sensuell och har en lite mer mystik precis som om hon funderar ut någonting riktigt elakt. Och den ljusa sidan förmedlar en känsla av försiktighet, hopp och tro. En lite snällare så att säga. Bild som där är hälften, hälften på vill jag visa att alla har en mörk och en ljus sida. Att man fortfarande kan se likadan ut fast i olika sidor. 
 
3. Yennifer Aughn av Simstjejerna
[Förra veckans bilder]
Motivering: Yennifer ska föreställa vatten
 
Vilken av simmarna denna veckan var din favorit?
  
pollcode.com free polls 



Annika

http://blogofphoto.webblogg.se

Min röst går till Sophia denna gång :)


vintersol

http://www.vintersol.webblogg.se


Röstar på othersims :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5