Vad vill DU se mer av?

2013



Hej alla glada! Som ni inte kan ha missat så åker uppdateringen för tillfället berg-och dalbana. Jag tycker att mina inlägg har blivit mycket sämre och jag vill inte att det ska vara så. Designen ska idag bytas ut, men förutom det så är det ju faktiskt inläggen på bloggen som är det viktiga! Därför undrar jag vad just DU vill se mer utav? Mer av mitt spelande, nerladdningstips, önskesimmar eller något annat? Det är alltid toppen när ni kommer med förslag!
 



Kaka - Simsing.blogg.se

http://simsing.blogg.se

Mer av ditt spelande helt klart! :)

Svar: Okej, tack för din kommentar! :)
spacesims.blogg.se


Ditt spelande och nerladdningstips

Svar: Okej, tack för kommentaren! :)
spacesims.blogg.se


Savannah

Jag tycker att du redan har jättebra inlägg, men spelande, skapande av simmar och tips är aldrig fel :)

Svar: Hur menar du med skapande av simmar?Tack för kommentaren! :)
spacesims.blogg.se


o.o

Hej! Det skulle vara väldigt kul om du kunde skriva inlägg om nedladdnings saker för din sims utseende (Och då menar jag inte kläder) hår - hud - ögon? Vad man du än laddar ner till din sims utseende skulle vara kul :)

Svar: Okej, tack för kommentaren! :)
spacesims.blogg.se


Yasmine

ditt spelande:)

Svar: Okej, tack för din kommentar! :)
spacesims.blogg.se


PGC inlägg, önskesimmar och "Mitt spel". Nedladdningstips är inte heller fel ;)

Svar: Okej, tack för kommentaren! :)
spacesims.blogg.se


Elin

Önskesimmar och PGC

Svar: Okej, tack för kommentaren! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5