Frågestund

2014



Så jag tänkte att jag kunde ha en liten frågestund, ni kan fråga vad som helst antar jag, om mig, bloggen, sims. Sen kommer jag svara på alla frågor om cirka en eller två veckor!



I :3

Hur länge tar det för dig att göra en sim, som du t.ex ska fota?
Tycker du om att bygga hus i sims?
Vad är det bästa med bloggen?

Kram! :)


I :3

Hur länge tar det ungefär för dig att göra en "perfekt" sim?
Tycker du om att bygga hu i sims?
Vad är det bästa med bloggen?

Kram! :)


I :3

Oj, sorry skicka två! Trodde inte att den första kom fram! Sorry, sorry, sorry xD

Svar: Haha inga problem ^^
spacesims.blogg.se


Lollo

Gillar du the fooo? ^^
Har du något annat intresse än sims?
Vad hade du för betyg i skolan?
Vilken linje gick/går du på i gymnasiet?
Vad har du för klädstil?


Kikki

Hur mycket tid lägger du på att hitta mya downloads till sims?
Tittar du på några tv-serier och isåfall vilka?
Gillar du att läsa?
Favoritfilm?


Cherry

http://chesims.blogspot.se

Vilka är de viktigaste downloads enligt dig?
Har du något favoritcitat?
Vilket ord säger du mest varje dag?
Om du hade 15 minuter i en valfri affär att ta så mycket du ville gratis, vilken affär skulle du ha valt?


Sofia ^^

Snälla, snälla, snälla kan du göra en tutorial hur du laddar ned grejer till sims 3? (video) ...Från topp till tå. Jag har prövat i 2 år och det har inte fungerat, jag prövar varje dag men det funkar inte! SNÄLLA! Du förstår inte hur lycklig jag blir D: Så snälla, gör en video! Det betyder så hiiiiiiiimla mycket xD <33

Svar: Här är en video, jag har inte gjort den och den är på engelska, men hon förklarar väldigt bra och du kan samtidigt se vad hon gör: https://www.youtube.com/watch?v=nniCcp23UIE :)
spacesims.blogg.se


Anna

http://annasims.blogg.se

Kommer du köpa sims 4? Och vad tycker du är bra och dåligt med det? xD


Kawaiikalle☺

Om man laddar ner kläder eller typ hår till sin dator, hur gör man för att sedan liksom att få in sakerna på sims ☻ tacksam för svar :3


mig

SKRIV DIN KOMMENTAR

Svar: ?
spacesims.blogg.se


Amanda

Är det säkert att ladda ner från exchange från www.thesims3.com typ?

Svar: Skulle inte rekomendera det nej, de flesta som laddar ner saker från exchange får buggar i spelet och liknande :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5