Bachelor-utmaningen Del 5 - Resturangbesök

2014



Nu är det alltså tre simmar kvar och tävlingen börjat alltså gå mot sitt slut! Imorgon kommer en till sim att åka ut och ni kommer faktiskt få vara med och bestämma om vem som ska få stanna.
 Dagen bröjar som vanligt med en dans-dejt! Jag tror att alla vid det här laget redan känner till reglerna, första tjejen som hinner till Eric får helt enkelt dansa med honom.
Och första simmen som hann dit var ingen mindre än Amber! Så hon blev den lyckliga simmen som fick dansa med Eric i hela tre simstimmar.
Så Towa och Mathilda tog det lungt i spa-badet och pratade om nallar.
Men sen kom även Eric och Amber dit för att umgås!
Sen var det dags för lunchdejt, fast alla tre var med. Tjejerna stog utanför och filosoferade om allt möjligt, men Eric hade bråttom och sprang direkt in i resturangen.
Sen var det dags för den första kyssen, och Towa hade i alla fall inga problem med det.
Mathilda fick också en, och hon hade inte heller några som helst problem med detta!
Sen såklart, sist men inte minst fick också Amber en.
Dagen avslutades med lite mer spa.bad! Eric ville prata om en helt normal Amber och Towa satt och tänkte på sig själv.
 
Okej, nu till delen där ni ska få vara med och bestämma om vem som ska få stanna kvar! Såhär tänkte jag mig, den simmen som har bäst relation med Eric får 20 poäng, simmen som har näst bäst får 15 poäng och simmen som har sämst relation får 10 poäng. Sen kommer jag lägga ihop de poängen med poängen som röstas fram utav er. Ni ska alltså lägga en röst på simmen ni tycker ska få stanna kvar!
 
Vem ska få stanna kvar?
  
pollcode.com free polls 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5