Familjen Frontez 2.2 - Bowling

2014



Efter två långa lektioner tyckte Elsa att hon var värd något gott, så hon drack upp läsken hon hade i sin ryggsäck.
Elsa har fått ett skissblock och det använder hon flitigt!
Elsa har inte speciellt många lektioner på schemat, men de lektionerna hon har är ofta ganska långa.
Elsa tog med sig en av sina kompisar till bowlinghallen en dag efter att lektionerna var slut!
Det blir mycket tecknande för Elsas del, vilket har hjälpt henne till nivå sju i målning!
Tidigar mornar och rester är vardag för Elsa, men hon tycker att det är roligt på universitetet så henne gör det inget.
Men en dag när Elsa står och stremar videos på sin telefon är olyckan framme och hon tappar den i marken. Det var som tur var inte så dyrt att laga den, vilket Elsa gjorde direkt.
På fredagn efter tentorna, som Elsa klarade galant, ordnade hon ett litet juiceparty. Som skulle visa sig bli ett lite större och det kom en himla massa simmar. Men förutom att de gjorde sönder en massa saker och skräpade ner, hade Elsa en trevlig kväll!



Sophia

Du tycker säkert att det är jättefint, men kan du tona ner sminket runt Elsas ögon en smula. Hon galen ut på varenda bild förutom när hon hade sovkläder på sig

Svar: Ursäkta? Men det är min sim, och det är mitt val hur hon ska se ut.
spacesims.blogg.se


Violassims

http://violassims.bloggplatsen.se

Jag tycker Elsa är skitsnygg som hon är! Och jag längtar tills hon åker hem :D

Svar: Ja, det gör hon snart! :)
spacesims.blogg.se


Jag tycker också att Elsa är jättefin. Det var en ganska konstig kommentar du fick, men Sophia kanske menade det som konstruktiv kritik eller välment förslag till vad hon skulle tycka var en förbättring... det är lätt att missuppfatta skriven text, och kanske ännu lättare att uttrycka sig fel i skrift...

Hur som helst:

Jag håller på att spela in en gameplay-serie till min youtubekanal och kommer att använda mig av en sim som har gästat hos dig en sväng; Lumen Fox i Simtävlingen. I en inspelning nämner jag att hon var med i din tävling, så jag tänkte bara fråga dig om det är ok om jag länkar till dig därifrån?
Folk har oftast ingenting emot att få lite gratis reklam ;) Men jag försöker ändå alltid fråga innan jag lägger ut en länk på ett ställe där jag inte är säker på att det känns ok för den som jag länkar till.


Svar: Tack! Och ja det är helt klart okej för mig, vad roligt! :D
spacesims.blogg.se


Candoris

http://thesimsblogg.wordpress.com

^^ Nu har jag lagt till en länk till dig i beskrivningen under klippet på youtube. Har i och för sig nästan inga tittare för jag har precis börjat med youtube, men kanske nån dag blir de fler och kommer och kikar in här hos dig med!

Svar: Vad roligt! Tack så mycket! Hoppas det går bra med din youtube-kanal, ska själv kolla den :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5