Önskesim #21 - Lycky Black

2014



 Biografi: Lycky har alltid haft lätt att skaffa vänner men hennes kärleksliv har inte varit lätt men nu bor hon med sin make Ivan. Hon har valt att satsa på sin karriär. Hon jobbar som läkare på sjukhuset i staden. Men hon har börjat att längta efter att få egna barn, och Ivan också. Många uppfattar Lycky som lite korkad, men det är bara för att hon ofta glömmer bort saker. Hon är en väldigt smart tjej som ofta förvånar folk. 
Beksrivning av hur simmen ska se ut: Ansiktet ska ha en mjukform med öppna gröna ögon. Näsan ska inte vara spetsig utan ganska mjuk formen (lite som simmen på headern). Och hon ska ha fylliga läppar men inte överdrivet. Kinbenen ska sitta högt upp. Man ska få ett intryck av att hon är söt. Brunt, lockigt hår och blåa ögon.
Stil: Lycky älskar turkos och har det som tema på de flesta av sina kläder, hon är alltid välkädd och har gärna en krage. Finkläderna ska vara...fina! Lycky har en söt stil. Hon har en tatuering på höger armen men inga andra accessoarer. Hon är lätt sminkad men vackrast som naturlig. 
Hur jag tänkte mig simmen: Jag var lite osäker på hur jag skulle göra först, men jag började göra en sim som passade in på beskrivningen ganska bra. Dock blev hon så himla tråkig och jag var inte alls nöjd med henne, så jag gjorde några förändringar, bytte frisyr och gav henne lite minder välklädda vardagskläder. Jag gav simmen en rundare käke och en mjuk haka, en näsa som inte är så markerad och ganska stora gröna ögon (läst fel, så hon fick gröna ögon istället för blå).
 Vardagskläder | Finkläder | Idrottskläder | Pyjamas | Badkläder | Ytterkläder



simmarsmulan

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

Åh var kommer finkläderna, ytterkläderna och håret ifrån?

Svar: Finkläderna vet jag tyvärr inte, ytterkläderna är från Stadsliv och håret hittar du här: http://simmoa.tumblr.com/post/75497099258/alesso-hair-available-for-cf-ef-sintiklia-tf-af :)
spacesims.blogg.se


Karin

Kan du visa hur tatueringen ser ut? Om du vill alltså :)

Svar: Det är bara en liten text där det står "Faith" :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5