Önskesim #22 - Serena Wilson

2014



Biografi: Serenas tvillingsyster dog i en olycka när de var tonåringar, deras föräldrar var döda sedan länge så de bodde hos sin mormor. Åren gick och när Serenas mormor dog så bestämde hon sig för att lämmna Aurora skies och flytta till Lucky palms! Serena älskar att måla och hoppas på att hitta ett kreativt jobb, men hon vill också hitta en kille som är redo att skaffa en stor familj för det är också något som hon bryr sig om. Serena kan verka väldigt tuff på utsidan men hon är jättesnäll och faktisk lite blyg.
Beskrivning av hur simmen ska se ut: Inte så "mjuka drag" utan gärna markerat, tydliga kindben. Ganska fylliga läppar. Isblåa ögon. Svart hår. Gärna långt eller uppsatt hår. 
Stil: Ganska "tuff" stil. Gärna olika piercingar töjningar och tatueringar. Gärna lite hipsteraktigt.
Hur jag tänkte mig simmen: Jag hade en idé om hur jag ville att simmen skulle se ut och är själv ganska nöjd med resultatet! Hon passade så himla bra i den här frisyren så hon fick den också, sen fick hon blåa toppar för att det såg så jäkla ballt ut! Hon fick inga töjningar, men hon har tre tatueringar och en näspiercing. Det mesta av hennes kläder är svart-vita med lite inslag av blått.
 Vardagskläder | Finkläder | Pyjamas | Idrottskläder | Badkläder | Ytterkläder



Hallon

Vad fin! Önskar att du kunde göra önskesimmar lite oftare, dem blir ju alltid så himla snygga ;)

Svar: Tack! Jag gör simmar när jag har inspiration till det och om jag inte har det så blir det inte bra, det är därför det tyvärr inte blir så ofta :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5