PGC Generation 3 - Del 1

2014



Jag har ju inte uppdaterat min pgc på länge nu, så tänkte bara uppdatera lite snabbt om vad som hänt. Först och främst så flyttade Haddie ut tillsammans med sin kille och sina två barn, Hachiro bor fortfarande kvar och jobbar som journalist. Edric har blivit en gamling och Eric har blivit vuxen!
 
Amber flyttade in i huset så hon och Eric tog sin relation till nästa steg och är nu tillsammans!
Eric tar examen i stadshuset, han fick högsta hedersbetyg och var klassens hederstalare. Sen blev han framröstad som "Den som antagligen blir miljonär", vi får väl se om han blir det.
Amber har börjat skriva lite, eftersom att hennes livsönskan är att bemästra målar- och författarfärdigheterna!
Sen får Amber reda på att hon är gravid.
Hon berättar genast för Eric, som inte ens hunnit byta om från sina examenskläder, och om han bryr sig är det nog ingen som vet.
Amber har även börjat måla, eftersom familjen bara har en dator att dela på och Hachiro brukar vara den som behöver den mest för sitt jobb.
Amber och Freja kommer riktigt bra överens, och eftersom Freja egentligen ville ha fler barn än bara Eric så ser hon fram emot att få barnbarn!
Det verkar som att Eric ser fram emot att bli pappa lite i alla fall!
Det var Frejas födelsedag och hon blev en gamling.
Sen var det dags för Amber att föda, så det var bara för Eric att köra henne till sjukhuset.
Ett av rummen på övervåningen gjordes om till ännu ett barnrum.
Det blev trillingar, en kille som fick namnet Kristoff och egenskaperna Disciplinerad och Älskar värmen, en Anna som fick egenskaperna Atletisk och Excentrisk, och en Lana med egenskaperna Lättsovare och Excentrisk (om ni vet var jag fått min namn-inspiration ifrån så får ni en pizza).



Mia

Det kan inte vara från Frozen? ;)

Svar: Haha, självklart är det Frozen! ^^
spacesims.blogg.se


Vanskiii

Åh vad fint rum! Vart laddade du ned tavlorna som var djur och det stod texter på deras magar?

Svar: De finns här: http://simdesigns.tumblr.com/post/42753908874/panda-sims-random-gift-good-manners-wall :)
spacesims.blogg.se


Simisen :))

Jätte bra inlägg!

Angående namnen, frost/frozen? :) btw

Svar: Tack! Japp, det är helt rätt! :)
spacesims.blogg.se


Anonym

Kan det möjligen vara filmen frozen:)

Svar: Yes! :)
spacesims.blogg.se


Emma

http://simssdream.blogg.se

Frozen kanske? :-)

Svar: Yesbox, helt rätt! ^^
spacesims.blogg.se


Tilda

Vet du vart jag kan ladda ner Freja's hår som hon har som vuxen? :)

Svar: Nej, det vet jag tyvärr inte :/
spacesims.blogg.se


Hejsan :)

Dina barnrum blir alltid s himla fina :D Kan du inte göra ett inlägg med tips på inredningssaker till barn rum?

Svar: Tack så mycket! Laddar inte ner så mycket grejjer, men kanske kan skrapa ihop något :)
spacesims.blogg.se


Kimssims

http://kimssims.blogg.se/

DÅ FÅR JAG PIZZA PÅ FREDAG DÅ SÅ KAN DU ÄTA DIN ÄCKLIGA BEARNEISE SÅS?! ;) så nördig du är Fiddelisch ;)

Svar: Då får du en pizza med bearneise på! :D Jag är nörd och jag är stol över det :D
spacesims.blogg.se


Rolo

http://simnation.blogg.se

Kul att Amber och Erik trivs ihop i alla fall :D

Svar: Ja! :D
spacesims.blogg.se


Aladdin

Eftersom du verkar vara så insnöad (pun intended) på Frozen föreslår jag namnen Hans, Sven och Olof på framtida barn. Och så önskar jag Elsa/Anna/Kristoff som önskesimmar (från filmen alltså - inte bebisarna)!

Svar: Haha, okej! :)
spacesims.blogg.se


Alicia

Jag kan inte sluta tänka på att de två senaste arvingarna "generation 2/3" har såååå lika namn. Edric (tror jag man stavar det) och Eric!

Var bara tvungen att kommentera det. Gillade verkligen Haddie! Hon hade sjuukt fina gener.

Din pgc är så himla verklighetstrogen och så.
Men blev lite brusten i hjärtat när han bara slängde ut Maya från huset och kastade in Freya, lite så kändes det.

Svar: Vad roligt att du gillar det! Jaa, det var väl bara för att jag ville ha en arvinge snabbt :)
spacesims.blogg.se


Fanny

http://tstre.bloggplatsen.se

Frozen! Now, where is my pizza!? :D

Svar: Den är på väg! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5