Bachelor-utmaningen Del 1 - Bara "hänga"

2014



Första dagen i huset fick alla simmar bara umgås med varandra, och de gånger som det gick trögt gjorde jag så att Eric pratade lite med alla simmar. Eric var attraherade till en hel del av tjejerna, så vi får väl se vem som åker ut under första omgången.
 
Tjejerna i huset började ganska snabbt att prata med varandra och det märktes ganska snabbt vilka som kom överens och vilka som inte gjorde det. Dock var det ingen som visade något intresse för Eric, och Eric visade inte hellet något intresse för tjejerna.
Så Eric fick gå runt och berätta ett skämt för alla tjejer, och det gick ju bra! Efter det började Eric prata lite mer med några utav dem.
Jag märkte att det fanns för mycket i huset som distraherade simmarna, så jag flyttade dem och byggde ett stort rum, där placerade jag möbler som man behöver vara flera för att kunna använda. Trots det så visade tjejerna inget större intresse utav Eric - utan umgicks mest med varandra.
Sen fortsatte dagen och simmarna gjorde allt möjligt, spelade fotbollsspel, badade spa-bad, drack juice och berättade spökhistorier. Egentligen hände det inte så mycket, eftersom att första dagen bara är en dag som de ska umgås och vara sociala. Men imorgon dyker det upp vilken som är den första simmen som får åka hem!
 
Ni får förresten jättegärna ge feedback på inlägget, om ni tycker det var för mycket/för lite, om det saknades något osv. Jag tror att de andra inläggen blir bättre, för då kommer simmarna att få en uppgift att göra.



Ellie

http://simsvegas.blogg.se

Läängre c:
Och kanske visa bilder på huset, kul att se var dem är osv :)

Svar: Tjaa, det fanns inte så mycket att skriva och ta foton på, tror att dem andra inläggen blir längre! Sen är det inte direkt ett hus, det är typ ett gigantiskt rum, haha ^^
spacesims.blogg.se


simmarsmulan

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

Jag tyckte att inlägget var bra! :)

Svar: Vad bra :)
spacesims.blogg.se


Sagis

Jätte bra och roligt inlägg!

Svar: Tack! :)
spacesims.blogg.se


Superbra inlägg!! Gillar starkt att man ser Aisha prata och umgås med Eric mycket ;) hehe

Svar: Haha, det är alltid något positivt! :)
spacesims.blogg.se


queenofsims

http://queenofsims.blogg.se/

Tycker inlägget blev jättebra! :D

Svar: Super! :D
spacesims.blogg.se


Cherry's sims

http://chesims.blogspot.com

Det blev jättebra! :)
Skulle inte ha något emot mer text, men det kommer väl när det finns mer att skriva om antar jag. ;)

Svar: Tack! Jo, det blir nog mer längre fram! :D
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5