Familjen Frontez 1.4 - Maya

2014



Melissa fick ett arv på 32.000 simdaler och för det började jag bygga ett litet hus till henne. Hade inga idéer alls och visste inte alls vad jag ville göra, men tillslut lyckades jag inreda badrummet och sovrummet. Sen sparade jag 10.000 simdaler till resor!
Badrummet!
Och sovrummet!
Melissa besökte sommarfestivalen och provade på det här med solspray-bränna. Hon hade ju inte riktigt haft tid att sola när var i El Simhara, och lite färg kan ju alltid vara trevligt. Och färg fick hon, så nu lyser hon lite mer än vanligt.
Sen provar hon på att spela lite fotboll med sig själv. Hon har ju trots allt nivå fyra i den atletiska färdigheten, det tar på krafterna att äventyra en massa!
Sen besökte Melissa biblioteket och surfade runt på de olika adoptivbyråarna i staden, egentligen skulle hon inte adoptera. Men en sån här söt sak kan man inte bara strunta i, så Melissa adopterade den och senare samma dag fick hon hem kattungen Maya!
Tillbaka i Al Simhara fick Melissa i uppdrag att få en mumieförbannelse, och det var inte direkt det lättaste. Eftersom hon har så hög atletisk färdighet så var mumierna ingen match för henne och sen tog mumierna slut.
Så någon lång semester blev det inte, och fortfarande inget visum tre för Melissa. Aja, hon fick i alla fall åka hem till lilla Maya som glatt välkommnade henne när hon kom hem!
Melissa rekonstruerade lite av relikerna hon hadde, och hon fick en lite brunn (?) men också en sakrofag. Den var såklart Melissa tvungen att kolla närmre på, men ut ur den kom en mumie! Som tur var så var den en trevlig mumie, som nu också bor i hushållet. Alltså är ett utav målen avklarade, mumien i hushållet!



Rolo

http://simnation.blogg.se

Blev ju riktigt fint :D

Svar: Tack! :D
spacesims.blogg.se


Emma

http://simssdream.blogg.se

Fint hus! Har också börjat på min career challenge. Du kan kolla in den om du vill :)))

Svar: Tack! Vad roligt, ska genast kolla in det! :)
spacesims.blogg.se


simmarsmulan

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

Gud vad fint det blev! Tycker också att Melissa är superfin!

Svar: Tack så mycket! :D
spacesims.blogg.se


Stina

http://stinassims.blogg.se

Älskar att läsa om Melissa! :D

Svar: Vad roligt! :D
spacesims.blogg.se


Emma

http://Simssdream.blogg.se

Har också försökt att få fram min mumie. När du kallade på mumien eller la krukorna i sarkofag saken, kom mumien fram med en gång. Verkar inte funka för mig eftersom att jag kallade på mumien men inget hände. Orkar verkligen åka tillbaka till Al Simhara och leta efter nya. (hittade ingenting om detta på Google. Hoppas att det är okej att jag frågar dig.)

Svar: För mig fungerade direkt, min sim kollade i sakrofagen och då kom det ut en mumie. Konstigt att det inte fungerar för dig :/
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5