Önskesim #20 - Eleanor Harves

2014



Biografi: Eleanor Harves har alltid varit mode intresserad. Hon har alltid tyckt om de perfekta kläderna och accessoarerna, men det är inte förrän hon träffar James, som är en känd sångare, som hon inser att hon måste klä sig perfekt inför paparazzisarna. Kommer Eleanor fortsätta med sitt modeintresse när hon dejtar James och bli förföljd av paparazzis?
Beskrivning av hur simmen ska se ut: Ganska markerat ansikte med ganska tjocka läppar. Brun hårfärg, brun ögonfärg.
Stil: Jag såg på din Simblr att där var en sim med randiga byxor och en frisyr med ganska långt hår och en hatt. Om du skulle kunna inkludera det i simmen så skulle det vara helt otroligt! Hennes stil är väldigt modeinriktad. Alltså typ svart o vit-randiga byxor med ganska en vanlig vit stickad tröja?
 
Hur jag tänkte mig simmen: Eftersom att mode är ett gaaanska brett område så utgick jag, som vanligt, lite på hur simmen är och vilka egenskaper den har. Samtidigt skulle jag nog säga att hon har lite olika stilar, och jag tror att hennes finkläder skiljer sig allra mest från hennes andra kläder. Jag gav simmen väldigt markerad käke och en bred haka, en mjukare näsa och vänliga ögon.
 
 Vardagskläder | Finkläder | Idrottskläder | Pyjamas | Badkläder | Ytterkläder
 
 



simmarsmulan

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

Åh vart finns hatten att ladda ner?

Svar: Här: http://traelia.blogspot.se/2012/07/cant-stop-cool-hat-dehairified-and-made.html
spacesims.blogg.se


Astrid

Vart finns tröjan på finkläder och byxorna på vardagskläderna. Blev förälskad.

Svar: Tyvärr hittar jag inte något av det, vet dock att toppen som hon har på sig som finkläder är från thesimsresources, så leta runt lite där så hittar du den nog! :)
spacesims.blogg.se


Stina

http://stinassims.blogg.se

Åh, hon var ju superfin! :)

Svar: Tack så mycket! :)
spacesims.blogg.se


Cherrys Sims

http://chesims.blogspot.com

Hur gör du för att få dina simmars näsor sådär gulliga? :)

Svar: Olika skins och smink på näsan! :) Tipsade om winter-elf av plumb-barb för ett tag sedan, det är ett skin jag använder ganska ofta som gör att näsorna ser ut så ^^
spacesims.blogg.se


queenofsims

http://queenofsims.blogg.se/

Superfin!

Svar: Tack! :D
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5