PGC Generation 2 - Del 25

2014



Familjen ordnade ett presentpart och bjöd in lite vänner och familj! Förresten är det Taceys fru som sitter längst fram vid presenthögen på översta bilden, dem har även fått en dotter tillsammans som heter Evelina, henne lämnade de dock hemma.
Det är inte bara Eric som tycker om den nya familjemedlemen, som får hur mycket uppmärksamhet som helst!
Freja har jobbat hårt med sina tavlor den senaste tiden, men det har lönat sig och hon har tillsammans med Edric dragit in en massa pengar till familjen!
Så mycket pengar att familjen anlitade en butler! Åh vad härligt att slippa alla sysslor hemma, inte ens duka av bordet gör någon i familjen längre.
Trots det så finns det pengar kvar att spendera, så ett nytt rum byggdes och det blev till ett litet hemma-spa! Det var både Freja och Haddie snabba att inviga.
Så var det dags för det sista barnet i familjen att växa upp! Eric blev tonåring och otroligt lik sin mamma, även om han såklart har en hel del Edric i sig också.



Anonym

Poserna i dem sista bilderna?

Svar: Japp! :)
spacesims.blogg.se


Anonym

Kan du inte visa huset som dem bor i och ta bilder? Hade varit awesome ;)

Svar: Det kan jag göra någon gång :)
spacesims.blogg.se


Anonym

Menade alltså vart ifrån poserna kom ifrån? Haha

Svar: Ska kolla upp det! :)
spacesims.blogg.se


Anonym

Varifrån kommer spa-grejerna ifrån ?

Svar: Det är i från Store :)
spacesims.blogg.se


Hej, Din blogg och PGC är jättebra! När kommer nästa avsnitt/kapitel?

Läs gärna min blogg: www.sakeromsims.blogspot.se

Svar: Tack! Jag tänkte uppdatera om min PGC lite senare idag! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5