Purple flowers

2014



Har haft en idé till en sim ett bra tag och igår så tog jag faktiskt tag i det och gjorde en ny sim! Det blir nästan alltid mycket bättre när man faktiskt har en idé från början. Jag brukar ha stora problem med vilka kläder mina simmar ska ha, men jag visste redan från början hur jag ville klä henne så den här gången är jag väldigt nöjd med klädvalet! Vad tycker ni?
 



Agnez

Gud vad fin! Vart kan man ladda ner det super snygga håret? :D

P.s. haft några funderingar på att göra en önskesim? Hade varit awesome, haha

Svar: Svarar i ett inlägg! Jag gör dem när jag känner för det :)
spacesims.blogg.se


Lollo

Så söt! WCIF: Hennes skin,hennes ögonbryn, hennes smink och hennes tajts?

Svar: Svarar i ett inlägg :)
spacesims.blogg.se


Tilda

Åhh! Längtar verkligen efter en ny dator så att jag kan ladda ner cc och spela igen! Just nu spelar jag på min storebrors dator, inte världens roligaste när jag inte får ladda ner något eller spela så mycket.

Svar: Förstår precis hur det är :)
spacesims.blogg.se


Agnes

Gud vad fin! Vart kan man ladda ner det super snygga håret? :D

P.s. några planer på att höra någon önskesim? Hade varit awesome, haha

Svar: Svarar i ett inlägg! :)
spacesims.blogg.se


Agnes

göra*


Anonym

När kan du göra önskesimmar? :)

Svar: När jag känner för det :)
spacesims.blogg.se


Emma

http://simssdream.blogg.se

Hon ser väldigt bra ut :)))
Tycker detsamma med att välja kläder till mina simmar, så himla svårt

Svar: Tack! Jaa, jag vet inte riktigt vad jag har i mitt spel, vilket kan göra det lite svårt ibland! :)
spacesims.blogg.se


Shit vad snygg hon var! :D

Svar: Tack! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5