Simmar som ställer upp i tävlingen

2014



Ikväll kommer jag att välja ut vilka simmar som kommer att gå vidare till själva tävlingen. Men här är alla simmar som jag har fått in!
 
Namn: Aisha Örn
Ålder: Ungdom
Egenskaper: Ambitiös, Stjärnkvalitet, Klumpig, Älskar värmen och Familjeinriktad.
Favoriter: Vegetariska fish and chips, R&B och Brun
Biografi: Aisha, som är det äldsta barnet i min PGC, har växt upp och blivit en vacker ung kvinna som nu är på jakt efter kärleken. Efter att ha visat henne bilder på Eric som småbarn tyckte Aisha att han var bedårande söt och tyckte att de skulle få minst lika söta barn tillsammans. Aisha har fem yngre syskon så hon är van vid kaos hemma hos mamma Mirjam och pappa Collin, men nu när hon är ungdom längtar hon efter att skaffa en egen kaos-familj, där självklart Aisha kommer stå i centrum då det är något hon älskar.
Skapad av: Viola
Namn: Amber Ryan
Ålder: Ungdom
Egenskaper: Konstnärlig, Galen, Karismatisk, Kleptoman och Vegetarian
Favoriter: Limepaj, Indie och Lila
Livslång önskan: Lysnade författare
Biografi: Amber växte upp i ett väldigt kärt hem där hon lärde sig att alltid gå sin egna väg och att aldrig bry sig om vad andra tycker, vilket nog har bidragit till den konstnärliga och estetiska sim hon är idag. Hon skäms inte för något och även om hon har lätt för att skaffa vänner kan andra ibland tycka att hon är lite "konstig". Hon har dessutom en liten ovana att alltid "råka" få med sig saker som inte är hennes..
Skapad av: Simone
Namn: Amélie Alarse
Biografi: Amélie Alarse är adopterad från Sim-babwe, men är uppväxt i ett soligt Lucky Palms. Hon är barnslig och något av en fegis, och är till och från lite tankspridd. Amélie älskar att laga mat, gärna sån hon odlat själv, och hennes största dröm är att skapa en perfekt trädgård. Nu vill hon träffa den rätte och starta en familj!
Skapad av: Felicia
Namn: Elise Warm
Egenskaper: Överkänslig, Vänlig, Gröna fingrar, Slabbig och God
Biografi: Elice har alltid varit orsäker på sig själv, mest eftersom hon blev retad för sin kropp.Men en dag i nian fick hon ett erbjudande om ett modelljobb. Såklart tackade Elise ja, efter det har hon känts sig säkrare och bättre inombords.
Skapad av: Saga
Namn: Alexa Smith
Egenskaper: Familjeinriktad, Prydlig, Hopplös romantiker, Neutoritsk och Klumpig
Biografi: Alexa har alltid fått det hon velat ha eftersom hennes föräldar var väldigt rika. Men för Alexa var det inte bra att ha det så. Hennes föräldrar jobbade sent och var inte hemma på helgerna. Alexa fick aldrig den kärlek man behöver från sina föräldrar, vilket har gjort henne feg, hon flippar ofta ut för små saker. Nu vill Alexa skaffa en familj som hon kan älska.
Skapad av: Saga
Namn: Inez Schön
Egenskaper: God, Kattperson, Perfektionist, Bokmal och Hopplös romantiker
Favoriter: Grillade kotletter, Strandparty och Skär
Biografi: Detta är Inez Schön. Hon är mellanbarnet i sin familj som bor i Sunset Valley, så hon är van att ta liten plats och vara den duktiga systern. Men nu när hon har tagit examen så är hon redo att ta större plats och att flytta hemifrån för att stå på sina egna ben. Hon ser fortfarande oskyldig och duktig ut, men när man börjar lära känna henne så visar hon sin rätta sida.
Skapad av: Viola
Namn: Mathilda Crowe
Egenskaper: Hopplös romantiker, Kleptoman, Fostrande, Prydlig och Fegis
Favoriter: Våfflor, Barn och Gul
Livslång önskan: Renässanssim
Biografi: Mathilda Crowe är en tjej som växte upp i Riverview med sin alkoholiserade mamma och sina två småsyskon som hon försökte ta hand om så bra hon kunde, då deras mamma antingen var bakfull eller bara full. Hon städade och försökte lära de vad som krävdes av de både där hemma och i skolan, men eftersom mamman inte hade ett jobb blev hon tvungen att börja ta lite saker från vänner och skolan.  Eftersom hon aldrig kunnat gå ut på samma sätt som hennes jämngamla kompisar bestämde hon sig för att söka in till Bachelor-programmet för att se om hon kanske skulle kunna hitta en sim som blir kär i henne där. Hon har sedan hon varit barn följt programmet på tv, precis som hon läst allting som är romantiskt. På grund av hennes mammas beteende blev hon rädd för nästan allting-mörker, kyla, ormar, spindlar, höjder, precis allting. Hon försöker dock tuffa på sig, och började med att förändra sin klädstil lite smått.
Skapad av: Simmarsmulan
Namn: Evelin Cron
Egenskaper: Klumpig, Neurotisk, God, Oemåtståndlig och Älskar värmen
Skapad av: Saga
 
Namn: Camille Qdanez
Egenskaper: Ivrig, Barnslig, Fostrande, Fegis och Konstnärlig
Skapad av: Stephanie
 
Namn: Towa Lehane
Egenskaper: Familjeinriktad, Karismatisk, Tankspridd, Vegetarian och Överkänslig
Favoriter: Fattiga riddare, Elektronika och Svart
Livslång önskan: Omgiven av familjen
Biografi: Towa är en social och glad tjej vars motto är "Live in the moment". Det värsta hon vet är djurplågeri, och därför är hon självklart vegetarian. Towa har bra självförtroende, det ända hon inte gillar med sig själv är att hon är så känslig, hon kan börja gråta för vad som helst, när som helst. Hon är ensambarn och föräldrarna var borta mycket under hennes barndom, detta har gjort henne säkrare på sin dröm. Hon ska skaffa en stor familj och ge sina barn den bästa mamman i världen.
Skapad av: Mia
Namn: Lana Spencer
Egenskaper: Rebellisk, Oemotståndlig, Bokmal, Karismatisk och Barnslig
Biografi: Lana har länge levt tillsammans med sin våldsamma pappa, och ständigt varit den som han använt som boxningssäck. En dag fick hon nog och bestämde sig för att fly från sin pappa och sitt eländiga liv för att testa att börja om från början.  Då Lana aldrig blivit uppskattad eller älskad söker hon efter sitt livs kärlek- någon som väljer henne framför alla andra och får henne att känna sig uppskattad.
Skapad av: Mimmi
 Namn: Alice Meyers
Egenskaper: Överkänslig, Ivrig, Karismatisk, Sparsam och Elak
Biografi: Alice har alltid kallats för den typiskt oskyldiga grannflickan som är snäll, duktig och omtänksam tack vare hennes oskyldiga ansikte, men sanningen skiljer sig markant från vad som sägs om henne. Alice är inte lika söt som hennes utseende vittnar om utan är en sim som kräver att få sin vilja igenom även om det så krävs slagsmål för att få det.
Skapad av: Mimmi
 
Samanlagt är det tolv simmar och jag ska välja ut sju stycken, det kommer inte bli lätt! Det kommer upp ett inlägg ikväll vilka simmar som har kommit med i tävlingen.



Stephanie, Othersims

http://othersims.bogg.se

Jag glömde ju helt det här med biografi... borde jag skriva det kanske? hehe..

Svar: Det gör inget, det är väl mest en rolig grej :)
spacesims.blogg.se


simmarsmulan

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

Gud vad fina alla är!!

Svar: Visst är dom! :)
spacesims.blogg.se


Ellie

min kom inte med, antagligen för jag hade bråttom, lämnade in min 4 minuter innan det var över :(
Glömde skriva in biografi, hade inte läst ordentligt, men jag tror att jag gjorde fel :(

Svar: Om din inte är med så har jag inte fått in den, har tagit med alla som jag har fått mejlade till mig :) Du får gärna mejla mig igen, se bara till så att allt är med :)
spacesims.blogg.se


Åh vad fina alla var! Håller tummarna för mina så klart haha :D


Ellie

Tyvärr vågar jag inte skicka in p.g.a av att jag gjorde det men min kommer aldrig fram, har skickat en bild på det via kommentarer!
Jag försöker skicka mail igen om det är ok? :)

Svar: Är du säker på att du inte skrev fel mejl eller så? Lätt hänt annars :)
spacesims.blogg.se


Ellie

Jo, Men ärligt känns det fel, får skylla mig själv för att jag var sen :) Dessutom är det orättvist för dem andra, men här är en bild iaf :)

http://i41.tinypic.com/35ddz6x.png

Svar: Nu är det ju lite sent, men om det bara hade varit några minuter efter 24.00 hade det inte gjort så mycket! :)
spacesims.blogg.se


Ellie

Jag lämna in simmen 23:56 om du kollar på min kommentar igår ;)

Svar: Jaha, okej :)
spacesims.blogg.se


Ellie

http://simsvegas.blogg.se

Men inte nerladdninslänken, har bara sparat simmen, men den har inget hår :( och smink, bara ansiktsutdrag, strunt samma får skylla mig själv.
Om du vill ha bättre bild på henne kan du gå in på min blogg :)

Svar: Vad synd att det blev fel, men jag kommer förhoppningsvis har fler tävlingar i framtiden, så då kan du ju vara med! :)
spacesims.blogg.se


Fanny

http://tstre.bloggplatsen.se

Åh vad synd att jag missade denna tävling! Jag har varit lite frånvarande att kolla bloggar på ett tag nu så missade denna, hade varit jättekul att få skapa en potensiell partner till Eric. Men ja det ska bli kul att se fortsättningen på detta :)

Svar: Vad tråkigt, men det kommer nog fler tvälingar! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5