Simmarna som gått vidare

2014



Okej, nu har jag valt ut sju simmar och det var inte så lätt. Jag kommer alltså att ladda ner dessa simmar och sedan så fort Eric blir ungdom (ska försöka spela en massa så det kommer förhoppninsvis inte ta så lång tid) kommer jag dra igång med utmanigen. Jag planerar att läga upp ett inlägg varje lördag där jag visar bilder och skriver om vad som har hänt och på söndagen lägger jag ut ett inlägg om vem som åkte ut! Vad tror ni om det? Då kommer tävlingen att pågå i crika sju veckor. Jag ska skriva ett inlägg om "utmaningarna" simmarna kommer att få göra och gå in på lite andra detaljer på själva "bachelor-utmaningen". Så har ni några frågor är det bara att ställa dem! Och har ni några förslag får ni jättegärna komma med det!
 
Okej, nog om det, över till simmarna! Det är ingen speciell ordning, har bara gått uppifrån och ner i inlägget jag gjorde innan.
 
 1. Aisha Örn av Viola
2. Amber Ryan av Simone
3. Mathilda Crowe av Simmarsmulan
4. Evelin Cron av Saga
5. Camille av Stephanie
6. Towa Lehane av Mia
7. Lana Spencer av Mimmi



queenofsims

http://queenofsims.blogg.se/

Åh vad kul att min sim kom vidare! :D


simmarsmulan

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

Åh vad glad jag blev!! Tack!!


Åh ja!! Aisha kom med :D Nu håller jag verkligen tummarna. Och det låter väldigt spännande, kommer sitta klistrad varje lördag haha :)


Saga

Gud tack så mycket! är så sjukt glad! Kommer vara jätte kul att följa alla simmar ;) taaaack!<333


Savannah

Åh vad kul! Ska bli jättekul att följa! :)

Svar: Vad roligt att du tycker det! :D
spacesims.blogg.se


Puck!

ÅÅÅÅåh! hejar på Amber! hon var suuuuuuuuperfin!!!! <3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5