Lite bilder från The Sims 4 CAS Demo

2014



Har hunnit göra några simmar i demon av Sims 4's CAS, och det är verkligen annorlunda jämfört med tvåans och treans. Tänkte visa några bilder som jag tillslut lyckades ta i spelet! Om ni vill att jag skriver och/eller tar bilder på något speciellt så lämna bara en kommentar!
 



Hannah

Hej! Skulle du kunna skriva ett inlägg om egenskaperna och livslånga önskningarna?? Och andra roliga saker om CAS i ts4?

Svar: Självklart! :)
spacesims.blogg.se


Elin

Kan inte du skicka detta till mig plzz

Svar: Jag får inte dela med mig av det, men den 12 augusti släpps demon så alla kan prova :)
spacesims.blogg.se


Kicki

Hej! Kommer demoverisionen bara vara tilgänglig testas den 12 augusti? Ska bort då, så därför jag undrar. Tacksam för svar. Jättefin sim btw.

Svar: Nej, efter den 12 augusti kommer den att vara tillgänglig för alla, vet dock inte hur länge, men helt klart i några dagar i alla fall! Tack så mycket :)
spacesims.blogg.se


Elin

Det kan vara din och min hemlis!
Vill värkligen ha det!

Svar: Förstår det, men som sagt det släpps om mindre än en månad :)
spacesims.blogg.se


hej hej , jo jag har fått demon till min blogg men har dock inte klurat ut hur man tar screenshots ännu och antar att du vet haha :)

Svar: Jag tar skärmdumpar genom datorn, det är nog det enda sättet :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5