Elsa från Frozen

2014



Det är några som ville att jag gjorde Elsa och Anna från Frozen, men jag har inte hittat en bra verison av Annas klänning, så därför har jag inte gjort henne än. Men igår gjorde jag i alla fall en sim-version av Elsa! Jag gav henne lite större ögon än vad jag i vanliga fall brukar ge simmar, men inte så extremt stora för att hon inte skulle se konstig ut. Själv tycker jag väl att det är okej, tycker det är svårt att göra simmar som ska likna någon (både riktiga personer och inte riktiga personer). Vad tycker ni då, gillar ni henne?
 



Violassims

http://violassims.bloggplatsen.se

Riktigt snygg blev hon ju! Tycker om när man gör lite mer "verkligare" versioner av animerade figurer :D

Svar: Tack! I Sims tycker jag nog det är snyggast om det är lite mer verkliga ja! :)
spacesims.blogg.se


Här kommer min riktiga kommentar:

OMG, så himla lik och snygg! Skulle göra vad som helst för att skapa lika snygga simmar som du! Själv skapar jag så himla fult, enligt mig.

Svar: Tack så mycket! Jag skapade inte alls fina simmar när jag började blogga haha, men mycket "träning" hjälper. Jag tycker inte du gör fula simmar, man ofta sin egna största kritiker så! :)
spacesims.blogg.se


Ingeborg

SUPERFIIIN jättelik skulle man få ladda ner?

Svar: Tack! Jag får se när jag har gjort Anna :)
spacesims.blogg.se


Cherrys Sims

http://chesims.blogspot.com

Åh hon blev superfin, och man ser verkligen på henne att det är du som gjort henne :)

Svar: Tack så mycket! Vad roligt att du tycker det :)
spacesims.blogg.se


emelie

http://canavan.blogg.se

Jag tycker du har lyckats bra med henne, men samtidigt lyckats ''hållit kvar'' din personliga stil på som du brukar ha på dina simmar! =)

Svar: Tack! Roligt att folk känner igen mina simmar, det är alltid superkul att höra! :D
spacesims.blogg.se


Lvsimen.blogg.se

Sååå fin. Älskar Elsa mest i Frost. Det är liksom så klart inte bara för att jag heter Elsa....värkligen inte.

Svar: Tack! Ja Elsa är ett fint namn :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5