En ny sim

2014



Har inte alls haft någon inspiration till att göra simmar på senaste tiden, som ni kanske har märkt. Men igår fick jag en liten idé på hur jag ville göra en sim, och även om det inte blev som jag tänkt mig från början så gillar jag henne starkt!
 



Sally

Hej, jag älskar din nya sim. Hon var riktigt vacker. Kan du inte prova göra Jennifer Lawrence som sim? Skulle älskat det!

Svar: Tack! Jag kanske kan prova det, men det kommer nog inte bli så likt :)
spacesims.blogg.se


Kaka - Simsing.blogg.se

http://simsing.blogg.se/

Önskar att jag också gillade att göra simmar... men jag är ju mest för att spela, utveckla en story liksom. Haha :c

Svar: Haha, önskar nästan tvärtom ibland, så att det var roligare att spela :)
spacesims.blogg.se


Kimssims

http://kimssims.blogg.se/

KJUTE <3 höll nyss på att skriva mitt lösen till halva mitt liv som url, jag har koll idag :*

Svar: Stabilt Kim! Haha :D
spacesims.blogg.se


Summer Sims

http://summersims.blogg.se

Åh vad fin hon är! :)

Svar: Tack så mycket! :)
spacesims.blogg.se


WCIF pose 14?

Svar: Jag är tyvärr inte säker på vilke pose det är :/
spacesims.blogg.se


ali

ÅHHH, kan vi snälla få ladda ner den här simmen? den är såååå fin. snälla snälla snälla. :DD

Svar: Får se, planerar att eventuellt spela med henne först :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5