Simmarna som gått vidare i Simtävlingen

2014



Det var inte lätt at välja, men nu har jag i alla fall valt ut tio stycken simmar som går vidare i Simtävlingen! Och det första temat är Färg! Ni får välja vilken färg ni vill och sen försöka att framställa färgen på något sätt ihop med eran sim.
 
Reglerna är:
- Skicka in minst 1 bild som ni tagit på eran sim med temat färg. Bilderna ska mejlas till mig ([email protected]), ni får såklart lov att visa dem på erna blogg, men ni måste också mejla dem till mig.
- Om ni vill får ni skriva en förklaring och hur ni tänkt, men det är inget måste.
- Skickar man inte in nya bilder kommer förra veckans bilder att användas för din sim.
- Bilderna måste skickas in senaste 13.00 den 30/3 (på lördag). Sen kommer alla bidrag att visas 14.00.
- Det är helt okej att ändra kläder, frisyrer och smink hur ni vill.
Har ni några frågor så lämna bara en kommentar! Lycka till!
 
Clara "Carazy" Lotus av Rolo
Edrea Walker av Sara
Emily Collins av Simmarsmulan
Elodie Kinsley av Cherry's Sims
 
Gretchen Starr av Summersims
 
Isadora Martins av Violassims
 
Lovette Deakins av Simsti
 
Meg av Kim
Skyler Ross av Simssdream
 
Tili Qiula av Canavan



Emelie

http://canavan.blogg.se

Åh, vad roligt! Tack att jag gick vidare =)
Har en fråga ska det vara en färg eller kan det vara flera?
Svårt tema, men roligt! Ska bli kul och se hur alla tolkar temat!=)

Svar: Jag tänkte mig en färg, men det är ju inte så att inga andra färger får synas :)
spacesims.blogg.se


Emma

http://simssdream.blogg.se

Tack för att jag fick gå vidare! Kul med temat färg också, men hur hade du tänkt dig? Att hela simmen bara ska ha en grundfärg eller att kläderna ska ha en färg?

Svar: Alltså jag tänkte mig att man ska tolka en färg, sen om man vill göra hela simmen lila eller mer spegla vad färgen lila "säger" är upp till en själv :)
spacesims.blogg.se


Ja, kom med! Bara att komma på vad jag ska göra för bild då...


Violassims

http://violassims.bloggplatsen.se

Åååh vad glad jag blir!!! Har ingen dator tills på torsdag men fixar bilder då :D

Svar: Vad bra att du hinner fixa det :)
spacesims.blogg.se


Violassims

http://violassims.bloggplatsen.se

Får man ha en bild med en färg och sen en annan bild med en annan färg eller måste alla bilder ha samma basfärg? :)

Svar: Det går bra att ha olika färger på bilderna :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5