Finalen med tema valfritt!

2014



Då var det alltså dags för sista röstningen! Temat var valfritt så finalisterna har alltså själva valt vad de vill göra. Jag kommer på måndag räkna ihop deras sammanlagda röster under alla tävlingar och den som får flest vinner. Så det är bara att rösta på nu!
 
Elodie Kinsley av Cherry's Sims
Motivering: Vill börja med att tacka er för att ni låtit mig gå till final. Det betyder enormt mycket för mig! Denna vecka har jag valt att berätta en historia baserad på de första bilderna. Ibland står man stilla, utan att veta vad man ska göra. Man kan ha drömmar, mål och visioner men man vågar inte ta steget. Dessa tre bilder beskriver just det, hur viktigt det är att våga satsa. Jag tvekade på att ställa upp i tävlingen, men nu vet jag att jag gjorde rätt val.Dessa bilder beskriver i princip min resa från början till slut, och jag hoppas att ni har tyckt om den. Själv är jag otroligt stolt och jag känner att oavsett hur det går, kommer jag att vara väldigt nöjd med min insats! :)
 
Gretchen Starr av Summersims
Motivering: När jag läste att temat skulle vara valfritt kom det två saker upp i mitt huvud. Jag ville göra något som vi inte gjort förut, fast ändå hylla de tidigare temana. I bilderna har jag försökt fått med bland annat färg, känslor, kläder, fantasy/fantasi och kultur. Jag har också stylat simmarna som jag normalt inte gör, för att få en mer intressant look. 
  
Vilken av simmarna denna veckan var din favorit?
  
pollcode.com free polls 



Anonym

Det är inte Summersims bilder!

Svar: Det är eftersom att jag gjorde ett tidsinställt inlägg i morse, och eftersom jag inte fått in hennes bilder då, så kunde jag helt enkelt inte lägga in dem! Men det är ju faktiskt hennes bilder, bara att de är från förra veckan.
spacesims.blogg.se


Anonym

Alltså den som får mest röster denna omgången vinner hela tävlingen eller? Ska inte den som fått flest röster vinna tävlingen i slutändan om personen inte förlorar storslaget?

Svar: Jag skrev ju att jag skulle lägga ihop deras sammanlagda röster från alla deltävlingar.
spacesims.blogg.se


Anonym

.. jag tror min dator laggar sönder.. Jag såg först summersims bilder från förra veckan och röstade då inte på henne! Nu ser jag hennes riktiga bilder o ångrar mig!!! Dumma hackande jävla dator😂


Sawwie

Jag ser inte det övernaturliga though...


Reinhild

http://holysims.blogg.se

Vilka fina bidrag *-* verkligen. Båda två!!


Erica

Jag har en idé till en tävling, varför inte har en sån top model tävling som du haft innan fast utan att man får redigera bilderna i t.ex. Photoshop för det är ju inte alla som har det.

Svar: Ja, kanske det! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5