Simtävling - Tema Kläder

2014



Okej det är alltså dags att presentera bidragen för denna veckan! Det är endast fem simmar kvar nu, så det börjar bli ganska spännande, eller hur? I alla fall så är temat nästa vecka idoler/en person man ser upp till. Alltså ni kan antigen försöka få er sim att se ut som eran "idol" (med hår, kläder osv) eller så kan ni ju tolka det lite hur ni vill, det är ett litet flummigt tema, men jag kommer inte att kasta ut någon från tävlingen bara för att ni tolkar temat på erat sätt!
 
Clara "Carazy" Lotus av Rolo
Motivering: Jag är inte så intresserad av kläder i allmänhet, men men, jag fick helt enkelt göra det bästa av situationen. Förre årets tema mode inspirerade mycket, särskilt Othersims bilder. Jag försökte få mina bilder att berätta en historia; på den första bilden modellerar Clara, på den andra smyger sig hon som modefotograf fram och den tredje är den färdiga tidningen.
 
Elodie Kinsley av Cherry's Sims
Motivering: Denna veckas tema var ju kläder, och jag visste inte riktigt vad jag skulle göra. Men sen slog det mig att jag skulle kunna fota lite i min egna värld, och då blev det en badklädesfotografering. Vi har ju haft så himla fint väder nu också så det passade väldigt bra. Jag försökte att få fram sommar i bilderna, och jag hoppas att ni känner det :)
 
Gretchen Starr av Summersims
Motivering: Motivering: När jag hör ordet kläder tänker jag på mode. Så jag bestämde mig för att göra ett fotocollage, hur modet har förändrats från 1920-talet, fram till 1990-talet, eftersom kläderna ändrades otroligt mycket på ca 70 år. Bilderna är en blandning av allt från hemmafruar till ABBA influensen, från "The great Gatsby" till punkare och discoqueens till jeans.
 
Meg av Kim
Motivering: Från början planerade jag att göra tre olika Disney-prinsessor, och jag tog bilder på dem allihop. Tyvärr kom inte flytet in i bilderna som det skulle, så jag valde att fokusera mina bilder på Aurora. Det finns en annan prinsessa på min blogg också, men det är dessa tre bilder jag valt att skicka in; Aurora från Törnrosa, när hon stuckit sig i fingret och faller i dvala, med törnen och rosor som växer runt omkring i det kala rummet! :)
 
Tili Qiula av Canavan
Motivering: -
  
Vilken av simmarna denna veckan var din favorit?
  
pollcode.com free polls 



Cherry

http://chesims.blogspot.com

Tror det blev fel motivering till min bild ;)

Svar: Oj, ska genast fixa till det! :)
spacesims.blogg.se


Kimssims

http://kimssims.blogg.se/

Måste tyvärr dra mig ur denna tävling, då jag inte har energi eller tid att lägga ner på detta! Tack för alla röster och fina kommentarer, men slösa inte era röster på mig i denna omgången! :3


SimsDreams

http://www.nattstad.se/simsdreams

Oj vad fina alla var!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5