Sims 4 Dags att jobba

2015



Idag släpps äntligen det första expansionspaketet till Sims 4 - Dags att jobba! Har du planer på att köpa det eller redan förbokat spelet? Vilken karriär ser ni mest fram emot att få spela? Själv vill jag verkligen utforksa hur det är att driva företag, eftersom det var det jag kände att jag inte hann med när jag var på eventet, men ska bli kul att spela med de andra karriärerna också!
 
 



violassims

http://violassims.blogg.se

Jag försöker få Origin att funka så jag kan köpa spelet nu! Men det funkar inte -.-'
Jag är mest sugen på att testa på sjukvården! Och eget företag :)

Svar: Åhh, allting ska alltid krångla när det inte får >.<
spacesims.blogg.se


Amanda

http://amanduie.blogspot.com

Jag ser fram emot att prova läkarkarriären! :) ska bli superkul!

Svar: Ja, vad kul! :)
spacesims.blogg.se


thesimslife

http://thesimslife.webblogg.se

Jag har redan förbokat så de håller på att laddas ner just nu.
Jag ser fram emot att ha ett eget företag, men dom andra karriärerna verkar också jätte roliga!
Kan knappt vänta tills jag kan spela :D

Svar: Jaa, låter super! :D
spacesims.blogg.se


OliviaPenguin

Jag har kommit överens med min mamma att jag ska få spara till spelet, jag hade 79 i min börs så gav hon mig en hundralapp så får jag försöka få 200 kr genom att panta, antar jag (snabbaste sättet). Min kompis har redan spelet så när jag ser henne spela det så blir jag liksom uhhhhghghg jag vill ha det! Dom nya kläderna som kommer med är faboulos också, måste säga kläderna i The Sims 4 är mycket bättre än vad dom var i 3an.. När jag får Get To Work så ser jag mest fram emot att skapa ett bakeri. (Jag är verkligen en matperson) Och så vill jag nog ha en fotostudio, jag ska hålla mycket på med företag för det verkar så kul! :) Och så genom karriärerna så vill jag verkligen vara en polis, tänk att hålla på lösa mysterium och sätta personer i fängelset.. Oh I Wish! Den nya bakerifärdigheten ser fantastik ut också! Okej denna kommentar blev lite för lång men jag längtar så mycket tills jag kan köpa det! :)

Svar: Vad kul! Hoppas du kan spara ihop till den snart :D
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5