Önska en sim i Sims 4

2015



Fick en fråga om jag kunde börja göra önskesimmar till Sims 4 och det är klart jag kan göra det! Det kommer fungera på ett liknande sätt som det gör med Sims 3, förutom att jag kommer att lägga upp simmen i galleriet vilket betyder att ni behöver gå in på mitt galleri för att hitta simmen.
 
Här är informationen ni behöver lämna för att jag ska kunna göra simmen, ju mer detaljerade ni är desto bättre kommer jag kunna göra just din sim unik!
1. Namn, ålder, kön, kroppsform (t.ex atletisk, smal osv), hudfärg, hårfärg, ögonfärg och egenskaper.
2. Ansiktsdrag, försök att beskriva dragen så bra du kan. Vilken storlek ska ögonen ha, hur ska de vara formade osv.
3. Vilken klädstil din sim har, om den har tatueringar och liknande saker.
4. En biografi till simmen, det är absolut inget måste, men det är såklart roligt om ni gör det.
Om det är något annat ni önskar med simmen, så bara skriv med det!
 



Kaka - SIMSING

http://simsing.blogg.se

Kul att du också ska börja med önskesimmar. :D

Svar: Kul att du tycker det! :)
spacesims.blogg.se


AnnaSims

http://annasims.blogg.se

Cally Moore

En vuxen ungdom men en lite retro stil, mycket mörka kläder och zickzackigt mönster. Cally har mycket fräknar, gröna ögon och mörkt brunt hår. Ganska raka platta ögonbryn, och skarpa läppkonturer. Man känner väl säga att hennes stil är ganska höstig. Näsan är liten och med väldigt speciella vackra ögon. Skarpa, mellanstora och långa fransar.
Ganska blek och väldigt smal. Lite träand, men inte särskilt mycket. Hon har en del tatueringar på ryggen och en arm, och på foten. Hon är ganska badass av sig och jobbat som kriminell.
Hennes hobbys är att måla, franför allt, men även att skriva. Hennes egenskaper bestämmer du, ta både dåliga och bra. Hennes önskan är att bli något med kriminell, om inte det finns (minns inte) något med konst.
När Cally var liten var hon den populäre, men i tonåren tog kompisarna en annan väg, och lämnade Cally vid vägkanten, men det var en pojke som fick upp ögenen för henne. Men det ledde till att hon kom in i fel bara, droger brott och kärlek väntade henne. (Skapa gärna pojken också, om du vill! Det är bara att hitta på.)


simsstar

http://simstjejerna.wordpress.com

Namn: Ashley Adams
Ålder: Ungdom
Kön: Kvinna
Kroppsform: Lagom smal
Hudfärg: Lite lätt solbränd
Hårfärg: Ganska ljus
Ögonfärg: Blå
Ansiktsdragen: Ansiktet ska se ganska snällt och mjukt ut eller vad man ska säga. Annars kan du kanske göra som du vill!
Ögonstorlek: Ganska stora och ögonfransar.
Stilen: Söt stil med mycket färger! Men inte för starka färger ganska ljusa också. Någon liten tatuering kan hon ha!
Kan du hitta på några bra egenskaper genom den här biografen? Här kommer den:
Ashley är en söt och snäll person som alltid är glad och posetiv. Hennse liv består mest av internet,hennes bästa kompis Amber, och hennes vardags blogg där hon lägger ut bilder dagligen på tips om kläder, smink och spelet The sims. Hon lever livet helt enkelt! Än har hon inte funderat på framtiden men det är dags snart att ta tag i det........

får man önska fler simmar en bara en?


Kaka - SIMSING

http://simsing.blogg.se

Ja. :) Ska lätt önska mig en sim senare när jag kommit på vad jag önskar mig, haha.

Svar: Kul! :D
spacesims.blogg.se


Simsligt

http://simsligt.blogspot.com

Roligt! Ska önska mig en senare, när jag funderat ut en bra historia. :)

Svar: Spännande! :)
spacesims.blogg.se


Ellie

1. Marcia (Välj efternamn ovo;), Ungdom, Kvinna, småmullig, Typ mexikansk hy (idk ovo;) (+), Mörkbrunt, olivmörkgrönt och (vet inte vilka egenskaper det finns)!
2. Ögonen ska vara så dära vanligt stort. Läpparna fylliga, kantig ansiktsdrag (?) och markerad kindben.
3. Klädstilen är mer liksom vardagligt, typ trendigt/street.
4. -
Om det är något annat ni önskar med simmen, så bara skriv med det!


Ida

namn Sion Togashi
man ungdom
ögon dom ska vara små och smala men inte för små.
ögonfärg lila
hår färg vit hår stil halvlångt manga aktigt
skin. ljus
ansikte hjärna lite manga aktigt
smycken: örhängen, pearcing och halsband
klädstil: rockigt
egenskaper bokmal, geni, vänlig
rästen får du bestämma och du får hitta på en bakgrunds historia till honom om du vill och om du har tid







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5