The Sims 4 Dags att jobba - Event

2015



Jag har blivit inbjuden att på torsdag nästa vecka få åka till EAs kontor i Stockholm för att prova på Sims 4 Dags att jobba! Tycker detta ska bli superroligt och är så glad över att jag fått chansen att göra detta! Jag och flera andra sims-älskare kommer att vara där en hel dag och få träffa en producent samt prova själva spelet.
 
Ni får jättegärna lämna en kommentar om det är något speciellt ni vill se eller om ni vill att jag ska fråga något. Förresten så kan ni tävla om två biljetter dit, hur ni tävlar om dem kan ni läsa om på deras facebooksida - här!
 



Sara, Simsdeluxe

http://simsdeluxe.se

Ska bli så himla kul att ses! Åker du själv eller har du någon med dig?

Svar: Ja tycker också det! Åker helt själv :)
spacesims.blogg.se


Kimssims

Så kul för dig! Härligt att se att så många bloggar tar plats i simscommunityt! :D

Svar: Tack! Jaa ska bli kul att träffa alla ^^
spacesims.blogg.se


Simsessans

http://simsessans.blogg.se

Åh, vad roligt! Jag tävlade på fejjan för att få åka, lär ju inte vinna dock. Kolla gärna in min nystartade simsblogg där jag uppdaterar mina simshistorier från spelet. www.simsessans.blogg.se

Svar: Ja, ska bli kul! Man vet ju aldrig och om man inte är med har man ju ingen chans alls :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5