Familjen Sanchez - g1. del 1

2015



Jag hade tänkt börja med en ny familj att spela med, det var längesen jag uppdaterade om mina familjer och jag har spelat en del på min Disney Legacy Challenge, som jag inte kommar att uppdatera om här. Så det här är Duncan Denson (den första manliga simmen jag skapat sen sims 4 cas demo kom ut..) och han vill bli en berömd komiker. Duncan är en glad, utåtriktad, pratglad och överkänslig sim!
Det här är Duncan's flickvän Maya Sanchez. Maya älskar allt som har med växter och natur att göra och hennes dröm är att ha en stor vacker trädgård. Maya är även hon en väldigt glad sim, men hon är också kreativ, en samlare och desutom älskar hon att vara utomhus.
Maya och Duncan har precis flyttat till den lilla staden Oasis Springs. De har hittat ett litet hus som ligger nära stadens park, Duncan tycker det är en trevlig liten stad men Maya hade gärna sett mer grönska.
Maya hade tagit med sig några frön till deras nya hus och planterade dem direkt i deras lilla trädgård. Om man nu kan kalla det trädgård tänkte Maya.
Duncan som tagit jobb på stadens teater tog med sig Maya på en dejt direkt efter jobbet. Han visste att Maya inte var helt såld på stället, så han tog med henne till en park i staden som bara låg en bit bort från Oasis Springs.
Det var en fin höstdag så Maya och Duncan spenderade flera timmar i parken, där de åt och pratade.



violassims

http://violassims.blogg.se/

Åh vad fina!! Och vad roligt det ska bli att följa dem :D

Svar: Tack, ja hoppas det blir kul ^^
spacesims.blogg.se


Lisa

Jätte fina simmar! Ska bli så kul att följa dem :D

Svar: Tack! Vad kul att du tycker det ^^
spacesims.blogg.se


Anonym

http://mysimss.blogg.se

Gud va fina simmar! ^^

Svar: Tack så mycket! ^^
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5